Klanttevredenheidsonderzoek

Goede dienstverlening is belangrijk voor ons. Daarom zijn wij 2 oktober 2024 gestart met ons klanttevredenheidsonderzoek. Na een bezoek aan onze balie in het gemeentehuis, na telefonisch contact én na contact via WhatsApp krijgt u een uitnodiging hieraan mee te werken.

Met uw reactie zien wij wat u belangrijk vindt. Wat goed gaat en waar we van kunnen leren. Zo kunnen wij onze dienstverlening aan u steeds een beetje verbeteren. Wij verwerken de antwoorden altijd anoniem. Bekijk onze privacyverklaring.

Uitnodiging

Als u ons heeft gebeld, krijgt u een uitnodiging via sms met als afzender ‘Ridderkerk. Na een afspraak aan de balie ontvangt u een e-mail van KCM Survey. Dit is het bureau dat het onderzoek voor ons uitvoert. WhatsApp-gesprekken sluiten wij af met een link waar u de vragenlijst in kunt vullen over uw contact met ons.

Privacy

Wij verwerken uw persoonsgegevens op basis van de grondslag gerechtvaardigd belang artikel 6 eerste lid sub f van de Algemene Verordening Gegevensbescherming. Wij doen dit voor de optimalisatie van onze bedrijfsvoering en ter verbetering van onze dienstverlening naar onze inwoners. U heeft het recht om bezwaar te maken tegen deze verwerking.

Meer informatie

Heeft u vragen of wilt u meer weten over het klanttevredenheidsonderzoek? Neem dan contact met ons op via dienstverlening@ridderkerk.nl.