De raad vergadert op 4 juli

De raadsvergaderingen zijn openbaar. Belangstellenden kunnen de vergadering bijwonen in de raadzaal of volgen via internet.

Download de nieuwe Gemeente Ridderkerk App

Weten wat er speelt in uw buurt? Download nu de nieuwe Gemeente Ridderkerk App en blijf op de hoogte van alle relevante informatie binnen de gemeente.

Joggen en oefeningen doen op trimbaan Reyerparc

Een pull-up bar, buikspiertrainer en haasje over: het Reyerparc wordt deze week vernieuwd met een trimbaan. Verspreid over het hele park komen negen toestellen om kracht en lenigheid te trainen.

Geef uw mening over bouwen nieuwe woningen

De beschikbare ruimte in Ridderkerk wordt steeds kleiner terwijl de behoefte aan woningen toeneemt. We horen graag uw mening over het bouwen van nieuwe woningen. U kunt daarom een online vragenlijst invullen.

In balans als persoon en organisatie

Van Driel en Partners doet meer dan belastingaangiftes versturen en jaarrekeningen maken voor ondernemers. Het Ridderkerkse bedrijf biedt administratieve ondersteuning en financieel advies.

Grond klaargemaakt voor bouw COM-gebouw

Het terrein naast het Gemini College wordt klaargemaakt voor de bouw van het COM-gebouw. Zodra deze voorbereidingen klaar zijn, beginnen de aannemer en installateur na de zomer met de bouwwerkzaamheden.

Hulde aan Ridderkerkse veteranen

De Ridderkerkse Veteranendag stond zaterdag 22 juni in het teken van respect, waardering en ontmoeting. Op het zonnige Koningsplein was het de hele dag één groot feest ter ere van de veteranen. Jan-Paul Apon, voorzitter van het Veteranencomité, heette de veteranen en hun partners van harte welkom en opende de…

Aanbieders deelvervoer in Ridderkerk stoppen

Vanwege tegenvallende resultaten stoppen GO Sharing en MyWheels allebei met het aanbieden van deelvervoer in Ridderkerk.

Pas op voor babbeltrucs

Let op: in Ridderkerk zijn momenteel oplichters actief die zich voordoen als wijkagent en via babbeltrucs (smoesjes) mensen proberen te beroven. Pas goed op en voorkom dat u slachtoffer wordt!

Hoorzitting Commissie bezwaarschriften 9 juli

Op dinsdag 9 juli 2024 houdt de Commissie bezwaarschriften een openbare hoorzitting in het gemeentehuis.