Gemeente Ridderkerk app

Weten wat er speelt in uw buurt? Download nu de nieuwe Gemeente Ridderkerk App en blijf op de hoogte van alle relevante informatie binnen de gemeente.

Met de nieuwe Gemeente Ridderkerk App doet u eenvoudig een melding, ziet u alle evenementen in de Uitagenda Ridderkerk en ontvangt u een melding van de officiële bekendmakingen waarin u geïnteresseerd bent. Met de Gemeente Ridderkerk App heeft u voortaan de digitale diensten van Ridderkerk letterlijk bij de hand.

In de app vindt u ook alle activiteiten en evenementen in de Uitagenda Ridderkerk. U kunt op ieder moment van de dag eenvoudig op uw smartphone of tablet zien wat er waar en wanneer te doen is.

Gratis downloaden

De gemeente Ridderkerk app is beschikbaar voor Android en IOS. U kunt de app gratis downloaden via de:

Mogelijkheden

Met de nieuwe gemeente Ridderkerk app kunt u als inwoner snel en gemakkelijk:

• Melding doen (zwerfafval, openbare ruimte, overlast);
  • Afspraak maken;
  • Contact opnemen met de gemeente;
  • Ridderkerks nieuws volgen;
  • Berichten ontvangen over officiële bekendmakingen in uw buurt;
  • Alle evenementen bekijken via de Uitagenda Ridderkerk.

In de app kunt u via de instellingen van de app uw postcode, straal en de categorieën waarover u bericht wilt ontvangen invullen. Daarna wordt u actief geïnformeerd over de officiële bekendmakingen in uw buurt.