Collegebesluiten 10 september 2024

Begroting 2025

De gemeenteraad wordt voorgesteld de Programmabegroting 2025 vast te stellen en kennis te nemen van de Meerjarenraming 2026-2028.

Vragen lokaal antennebeleid en 5g

Het college beantwoordt schriftelijke vragen van raadslid Rijsdijk over lokaal antennebeleid en 5G per brief.

Wijziging gr dcmr

De gemeenteraad wordt voorgesteld in te stemmen met de Gemeenschappelijke regeling tot instandhouding en beheer van de DCMR Milieudienst Rijnmond 2024. Tevens wordt voorgesteld gelijktijdig de Gemeenschappelijke regeling tot instandhouding en beheer van de DCMR Milieudienst Rijnmond (21e wijziging) in te trekken.

woongebied ridderkerk

Het college heeft besloten het bestemmingsplan ‘Woongebied Ridderkerk’ opnieuw aan te bieden aan de gemeenteraad ter besluitvorming, na een tussenuitspraak van de Raad van State.