Vrijwilligersmarkt in gemeentehuis

26 september 2024, 09:00
Wethouder Fleur Stip in gesprek met vrijwilligers van De Zonnebloem tijdens de vrijwilligersmarkt van vorig jaar.

Bent u op zoek naar vrijwilligerswerk en wilt u weten wat er allemaal in Ridderkerk te doen is? Kom naar de vrijwilligersmarkt op zaterdag 5 oktober in het gemeentehuis (Koningsplein 1).

Tijdens de vrijwilligersmarkt kunt u kennismaken met vrijwilligers van zo’n 27 organisaties die zich belangeloos inzetten voor de Ridderkerkse samenleving. Zij bieden informatie en leuke hebbedingetjes aan. U kunt daarnaast een vrijwilligerstest doen en een kijkje nemen in de vacaturebank bij de kraam van het Vrijwilligerssteunpunt.

Programma

• 10.00 – 14.00 uur: pop-up studio RTV-Ridderkerk. Gasten gaan aan tafel tijdens ‘Prettig Weekend’ en live-verslag vanaf de markt;
  • 10.30 uur: opening door wethouder Edward Piena;
  • 10.30 – 14.00 uur: vrijwilligersmarkt;
  • 11.40 – 12.00 uur: muziekparade komt naar het Koningsplein;
  • 12.00 – 12.10 uur: lancering Facet Flexpoule. Als flexvrijwilliger in de Facet Flexpoule kunt u eenmalig of voor een korte periode een handje helpen bij een klus of evenement.

Kijk op vacaturebank.facetridderkerk.nl voor een overzicht van vacatures voor vrijwilligerswerk in Ridderkerk.