Summer Events voor kinderen en jongeren

4 juli 2024, 09:00
Kinderen konden vorig jaar tijdens Summer Events leren overleven in de natuur.

Niets te doen in de zomervakantie? Doe dan mee met Summer Events van woensdag 10 juli tot en met vrijdag 9 augustus. U kunt uw kind(eren) nu inschrijven via de website van Facet Ridderkerk.

Summer Events is een verzameling sportieve, recreatieve en culturele activiteiten tijdens de zomervakantie voor kinderen en jongeren in Ridderkerk. Van een beautymiddag of cakepops maken tot kajakken of streetdancen. Met Summer Events biedt Facet een divers programma voor kinderen van twee tot zestien jaar. Er zijn ook activiteiten voor kinderen met een Autisme Spectrum Stoornis in een rustige omgeving, in kleine groepjes en met minimaal 2 opgeleide medewerkers.

De kosten van de activiteiten wisselen van gratis tot een paar euro per deelnemer. U kunt de betaling ter plaatse regelen. Betalen met de Ridderkerkpas is ook mogelijk.

Kijk op de website van Facet Ridderkerk voor een overzicht van alle Summer Events, de spelregels en informatie over aanmelden.