Sanders-Bolnes ontvangt ondernemerspenning

15 augustus 2024, 09:00
Leo Weeda (links) en Monica Weeda-Sanders van Sanders-Bolnes ontvingen van wethouder Henk van Os de Ridderkerkse ondernemerspenning.

De winkel Sanders-Bolnes kreeg afgelopen donderdag een ondernemerspenning. Eigenaren Monica Weeda-Sanders en Leo Weeda ontvingen de penning uit handen van wethouder Henk van Os.

De ondernemerspenning is in het leven geroepen om bedrijven die langer dan 25 jaar (zilveren penning) en langer dan 50 jaar (gouden penning) onafgebroken gevestigd zijn in Ridderkerk, te onderscheiden.

Sanders-Bolnes werd opgericht in 1972 door Nel en Dirk Sanders, de ouders van Monica. Zij nam de winkel in 2003 over, die tegenwoordig is gevestigd in winkelcentrum De Werf. Naast de verkoop van tijdschriften, kantoor-, feest- en cadeauartikelen staat servicegerichtheid hoog in het vaandel. Zo is er naast een geldmaat en een pasfoto-automaat een servicepunt van OV-chipkaart en PostNL.

Bestaat uw bedrijf ook 25 of 50 jaar of langer? Via ridderkerk.nl/ondernemerspenning kunt u de ondernemerspenning aanvragen. De komende tijd wordt de onderscheiding al aan verschillende bedrijven uitgereikt.