Ridderkerkers denken mee met buitensportlocatie

30 mei 2024, 06:54

Hoe gaat de buitensportlocatie in het Binnenrijk van Driehoek het Zand eruitzien? Tijdens een inloopavond konden inwoners hun mening geven over het schetsontwerp. Kon u daar niet bij zijn? Dan kunt u de vragenlijst nog invullen.

Belangstellenden kwamen vorige week dinsdag naar Sportcentrum Drievliet voor de inloopavond. Tijdens deze goed bezochte avond konden zij het schetsontwerp en de 3D-beelden ervan zien en erop reageren.
De gemeente sprak samen met de bezoekers over verschillende onderdelen van het schetsontwerp, zoals het sportaanbod. Ook andere onderwerpen kwamen aan bod zoals verlichting en mogelijke geluidsoverlast.

Invullen vragenlijst

Kon u niet bij deze inloopavond aanwezig zijn? Geen nood, u kunt uw mening over het schetsontwerp ook geven door voor 20 juni de vragenlijst in te vullen. Met de uitkomsten van de inloopavond en de vragenlijst ontwikkelen we het schetsontwerp verder tot een voorlopig ontwerp. Als dit klaar is, delen wij het via onze communicatiekanalen. Via www.ridderkerk.nl/binnenrijk kunt u de vragenlijst invullen.