Ridderkerk City Run zoekt vrijwilligers

20 juni 2024, 09:00
Vrijwilligers bij de uitgifte van startnummers.

Op zondag 29 september vindt de tweede editie van Ridderkerk City Run plaats. Om het evenement goed te laten verlopen, is Facet Ridderkerk hard op zoek naar vrijwilligers.

De organisatie zoekt enthousiaste vrijwilligers voor bij de finish, de uitgifte van startnummers, de verzorgingspost en de garderobe. De medewerker bij de finish zorgt ervoor dat alle gefinishte deelnemers een medaille, water en fruit krijgen en het gebied schoon blijft. Vrijwilligers bij het uitgiftepunt delen niet eerder opgehaalde startnummers uit. Medewerkers op de verzorgingspost delen bekers water uit langs het parcours en ruimen weggegooide bekers op. De medewerker garderobe bergt jassen en tassen op.

Vindt u het leuk om te helpen? Of kent u iemand die als vrijwilliger wil helpen? Laat het Facet Ridderkerk weten via ridderkerkcityrun@facetridderkerk.nl. Op de website ridderkerkcityrun.nl vindt u alle vrijwilligersvacatures.