Kom op 24 juli naar de Buurttent op Plein Oost

11 juli 2024, 09:00
Tijdens de Buurttent kunt u in gesprek met Gemeente Ridderkerk, Wooncompas, de politie en Facet Ridderkerk.

Het klimaat verandert. Hoe gaat u daarmee om? We nodigen u uit om hierover in gesprek te gaan tijdens de Buurttent op Plein Oost op woensdag 24 juli. U bent welkom tussen 15.00 en 18.00 uur.

In de zomer zien we steeds vaker extreem weer. Het wordt droger, warmer of er valt heel veel regen. Dit merken we ook in en om onze woningen. Welke maatregelen kunt u nemen om hitte tegen te gaan? Tijdens deze Buurttent gaan we graag met u in gesprek over dit thema. U kunt meer informatie krijgen over: het stappenplan van een sedumdak, het koelen van uw huis, het aanleggen van een geveltuin en de voordelen van een blotevoetenpad. U ontvangt tips over groen en duurzaamheid, afvalscheiding bij hitte en het voorkomen van zomereenzaamheid.

Deel tijdens de Buurttent uw beste tip om met de hitte om te gaan en maak kans op een gratis regenton. Wilt u een geveltuin aanleggen? Dan ontvangt u een gratis plantenpakket. Zien wij u ook de 24ste op Plein Oost?