Kom 24 mei naar de Buurttent XL Slikkerveer

16 mei 2024, 09:13

Doe mee met de speurtocht, krijg handige barbecuetips en geniet van een frietje en een hotdog tijdens de Buurttent XL, vrijdag 24 mei in Slikkerveer.

De Buurttent XL is bij de groenstrook tegenover de Willemstraat en start om 16.00 uur en duurt tot 20.00 uur. Het doel is simpel: samen in gesprek gaan over hoe we Slikkerveer kunnen verbeteren.

We starten de Buurttent XL met een trashure hunt, een speurtocht voor de hele familie. Ruim samen de wijk op en maak kans op mooie prijzen. De speurtocht eindigt met een leuke traktatie. Daarna kunt u genieten van een frietje en een hotdog van de barbecue.

Bij de Buurttent XL krijgt u informatie over het belang van een schone buurt. U kunt handige barbecuetips krijgen van onze wijkbrandweerman en in gesprek gaan met het Leefbaarheidsteam, bestaande uit Gemeente Ridderkerk, Wooncompas, de politie, handhaving en Facet Ridderkerk. Samen maken we van Slikkerveer een nog mooiere plek om te wonen. U komt toch ook?