Kennismaken met de raad

4 juli 2024, 09:00
Er is nog ruimte voor een aantal organisaties om zich te presenteren tijdens de ontmoeting met de gemeenteraad.

Wilt u kennismaken met de raadsleden en burgerleden of wilt u hen vertellen over uw organisatie? Meld u aan voor de ontmoeting met de gemeenteraad op donderdag 10 oktober.

De gemeenteraad organiseert jaarlijks een bijeenkomst rond de plannen en de begroting voor volgend jaar. De kennismaking en ontmoeting tussen gemeentebestuur, inwoners en organisaties staan centraal. Iedereen is welkom.

De raadsleden maken graag kennis met de inwoners en organisaties van Ridderkerk. Daarnaast willen zij u in de gelegenheid stellen om met hen in gesprek te gaan over de plannen voor het komende jaar. Er is nog ruimte voor een aantal organisaties om zich te presenteren. Heeft u daarvoor belangstelling? Neem dan contact op met de griffie.

De ontmoeting is op donderdag 10 oktober van 20.00 tot 22.00 uur in de hal van het gemeentehuis.

Voor meer informatie kunt u terecht bij Maarten Slingerland van de griffie (m.slingerland@ridderkerk.nl of 0180 451 720). Op de pagina Gemeenteraad vindt u meer informatie over de gemeenteraad.