Ideeën delen met de kinderburgemeester

4 juli 2024, 09:00
Kinderburgemeester Maya van den Ham

Wat vindt uw (klein)kind belangrijk voor Ridderkerk? Kinderen kunnen dit binnenkort tijdens een paar spreekuren in de wijken bespreken met kinderburgemeester Maya van den Ham.

Als kinderburgemeester komt Maya op voor de kinderen in Ridderkerk. Zij kunnen via Maya meedenken en meepraten over dingen die de kinderen belangrijk vinden. Om te horen wat er allemaal speelt, gaat Maya binnenkort tijdens een spreekuur met kinderen in gesprek.

De spreekuren zijn op:

• Dinsdag 9 juli van 15.00 tot 16.00 uur in de huiskamer van Ridderkerk aan de Sint Jorisstraat 8;
  • Maandag 12 augustus (locatie en tijd volgen).

Maya: “Alle ideeën, suggesties, maar ook vragen zijn van harte welkom. Niets is te gek! Wanneer uw kind een goed idee heeft, dan kunnen we kijken of we daarvoor een plan kunnen maken om dit samen of met andere kinderen uit te voeren.” Maya bespreekt de onderwerpen en ideeën ook met de burgemeester, wethouders en ambtenaren.