Gemeente Ridderkerk start met klanttevredenheidsonderzoek

10 oktober 2024, 09:00

Goede dienstverlening is belangrijk. Daar zetten we als gemeente ook hoog op in. Daarom zijn we gestart met een doorlopend klanttevredenheidsonderzoek. Zo kunnen we beter inzicht krijgen en goed inspelen op uw wensen en verwachtingen.

Het onderzoek richt zich op inwoners die contact hebben gehad met de gemeente via de telefoon, aan de balie of via WhatsApp.

Hoe werkt het?

Na een gesprek met een van onze medewerkers via de telefoon, een bezoek aan de balie of een WhatsApp-gesprek ontvangt u mogelijk een uitnodiging om deel te nemen aan een kort onderzoek. Dit kan eenvoudig en snel online worden ingevuld. Wethouder Henk van Os: “Het helpt ons enorm als u de tijd wilt nemen om de vragenlijst in te vullen, het kost een paar minuten. Uw feedback zorgt ervoor dat we gericht kunnen werken aan verbeteringen. Zo dragen we samen bij aan een gemeente die er voor u is, op het moment dat u ons nodig heeft.”

Kijk op de pagina Klanttevredenheidsonderzoek voor meer informatie. Of neem gerust contact met ons op via dienstverlening@ridderkerk.nl.