Deelnemers Nijmeegse Vierdaagse gezocht

13 juni 2024, 09:00
Ridderkerkers die meedoen aan de Nijmeegse Vierdaagse kwamen vorig jaar bij elkaar in het gemeentehuis.

Bent u één van de 78 Ridderkerkse deelnemers van de Nijmeegse Vierdaagse? Dan zijn we op zoek naar u!

Half juli start de Nijmeegse Vierdaagse. Wethouder Henk van Os wil u graag persoonlijk succes wensen. Hij nodigt alle Ridderkerkse deelnemers op woensdag 3 juli uit in de hal van het gemeentehuis.

Verrassing

Voor alle lopers is er een verrassing die ze onderweg goed kunnen gebruiken. Naast wandelaars zijn ook verzorgers die op vrijwillige basis meedoen aan de Nijmeegse Vierdaagse van harte welkom.

Samenkomen

Vorig jaar zette wethouder Stip zo’n dertig deelnemers in het zonnetje. Vanwege het succes wordt de samenkomst dit jaar ook georganiseerd.

De bijeenkomst op 3 juli begint om 19.00 uur. Wilt u het ons uiterlijk 28 juni laten weten als u komt?Aanmelden kan bij Edina Buljubasic via e.buljubasic@ridderkerk.nl.