Avond4Vierdaagse: ruim 3.800 wandelaars

16 mei 2024, 09:18
Kinderburgemeester Maya van den Ham en burgemeester Marco Oosterwijk deelden polsbandjes uit tijdens de start.

Vier avonden achter elkaar vijf kilometer door Ridderkerk wandelen: dat deden 2.200 kinderen met hun familie en docenten tijdens de 76e editie van de Avond4Daagse.

In het Reijerpark stonden de deelnemers afgelopen maandagavond te popelen om van start te gaan. Ze werden uitgezwaaid door burgemeester Marco Oosterwijk en kinderburgemeester Maya van den Ham, die ook meeliepen. De Hooi en Stro kapel verzorgde de muziek.

De Avond4Daagse wordt jaarlijks georganiseerd door een werkgroep van Stichting Evenementen Ridderkerk (SER). Volgens traditie verkleden alle deelnemers zich op de laatste avond. Dit jaar mocht OBS De Reijer het thema bepalen. Heel Drievliet kleurt daarom vanavond groen.